[eleg-projekt] Freja eID på Netnod's möte i April

Hej!

Jag såg att Freja eIDs VD ska ha en presentation om något (det står
TBA på agendan när jag skriver detta) på Netnods Möte i april och
tänkte att det kanske är intressant för någon annan här.

Jag kommer att vara där och jag antar att de kommer att spela in
presentationen och publicera den efter mötet.

-Cynthia
Listan för diskussion om fri och öppen e-legitimation är öppen för alla.
Arkiv: https://lists.dfri.se/eleg-projekt/