Re: [DFRI-listan] "Den Svenska regeringen och ACTA"

Hej Erik

Tack för bra tillägg.
På bloggen behöver kommentarer modereras, och jag är inte alltid så snabb på detta.
Nu bör den emellertid vara igenomsläppt.

:)
Staffan

Staffan Jonson, Senior Policy Adviser .SE
(Stiftelsen för Internetinfrastruktur)
Telefon: 08 - 452 35 74
Mobil: 073 - 317 39 67

Postadress: Box 7399, 103 91 STOCKHOLM
Besöksadress: Ringvägen 100, Hus A1, 9 tr, Stockholm