[DFRI-listan] Re: [DFRI-listan] Fwd: Cyberconference Budapest 4-5 October 2012

Jag är i Budapest idag och imorrn, men det hjälper ju inte så mycket

----- Reply message -----
From: "Hanna Larsson" <hanna@xxxxxxxxx>
To: "DFRI-listan" <listan@xxxxxxxxxxxxx>
Subject: [DFRI-listan] Fwd: Cyberconference Budapest 4-5 October 2012
Date: Wed, Sep 19, 2012 09:41

Hej, det var ingen som skulle på cyberkonferensen i Budapest va? De ringde från ambassaden eftersom de inte fått in några anmälningar från oss.

Hälsningar
Hanna

Vidarebefordrat brev:

Från: Lőrincz Kitti - STO <KLorincz@xxxxxxxxxx>
Datum: 18 september 2012 15.10.21 CEST
Ämne: Cyberconference Budapest 4-5 October 2012

Hej Hanna,

Här kommer mina kontaktuppgifter.
Jag vore tacksam om du kunde ringa runt bland dina kollegor och fråga ifall någon kan delta och få ett slutgiltigt svar innan veckans slut.
Inbjudan finns bifogad i mailet från Ambassador Bela Szombati.

Tack på förhand,

Med vänlig hälsning/Best regards

Kitti Reichardt Lörincz
Hungarian Embassy