Re: [DFRI-listan] Nina Paley blockad i Tyskland?

Hejsan!

Vad gäller mobila enheter (Android) har jag tidigare haft känslan av att
det är många youtubeklipp som inte fungerar. Kanske en teknisk
begränsning snarare än en politisk?

Å andra sidan kan man ibland (länge sen jag testade) få känslan av att
det varierar beroende på om man är inloggad eller inte.

Å tredje sidan funkade det inte på mobilen eftersom jag befinner mig i
Tyskland, medan i browsern funkade det för jag är i Ryssland (tack vare
Tor).

Mvh,
/Stefan Petersen