Re: [DFRI-listan] Nu börjar Pugwash-seminariet!

Det var bara jag som var där från DFRI. Men det var trevligt.

Roland Heickerös presentation var tämligen okontroversiell. I paneldebatten blev det lite intressantare däremot. Han gillar FRA och TDV, och där sa jag emot. Däremot gillar han inte "företag som spårar folk på nätet" och på den punkten var vi överens.

14.05.2013 16:03 skrev Linus Nordbeg
Hej!

Jag lyckades inte ta mig till Frescati för Pugwash-seminariet.
Någon som är där? Förutom Hanna som sitter i panelen alltså.

http://pugwash.se/2013/04/18/arsmote-och-seminarium-om-cybersakerhet/