Re: [DFRI-listan] Lite facebookcensur. Ingen.

En spekulation kan ju vara att länken innehöll en bild som sedan tidigare var blockerad av facebook.
De gör ju crawl av alla länkar för att hämta open graph-data samt att stoppa användare att gå runt deras censur.
T.ex. kan man inte (kunde inte när jag testade senast*) länka till thepiratebay.se genom bit.ly och andra URL förkortade.

Det kan ju även bero på att någon anmält länken.