[DFRI-listan] ptsknappen nu med stöd för iceweasel / tbb-linux:

Tjena!

Den här är byggd med senaste versionen av addon-sdk:t, så för att veta
att inte världen går sönder så behöver jag som vanligt testare.

Ska ni bygga manuellt måste ni använda följande version av addon-sdk:t

https://github.com/mozilla/addon-sdk

vill ni ha en förbakad så ligger den här:
https://github.com/torholm/pts/tree/master/pts-knappen
(0.8.5 har fixen).

ni måste köra version 17 eller senare, eller pilla på install.rdf. vet
inte vad status är på 10.0 som vissa tydligen kör.

Verifierat med senaste TBB på linux x86-64. ska prova på de vanliga
windows7 / osx etc innan jag lägger upp ny rella på dfri:s webb.

/andreas