Re: [DFRI-listan] Databas över myndigheter

Hejsan!

Utan att veta nåt antar jag helt enkelt att det är pawals creeper
(http://www.gnuheter.com/creeper/) som hostas?

A) Om det är så att creeper ska hostas tycker jag pawal har uttryckt det
bra på sina sidor om creeper och att man kan kopiera dem.

B) Om det är så att creeper inte ska hostas kan man ju kanske peka på
creepers IP-blocklista (http://www.gnuheter.com/creeper/ipblock) ?

Annars ser jag väl inte nån mening med att hålla såna listor direkt.

Min 50-öring (finns ju inga tioöringar längre),
/spe

--
Stefan Petersen
Ciellt AB