-------- Originalmeddelande --------
Från: Erik Josefsson <erik.hjalmar.josefsson@xxxxxxxxx>
Datum: 08-06-2013 13:54 (GMT+01:00)
Till: Andreas Jonsson <andreas@xxxxxxxxx>,listan@xxxxxxxxxxxxx
Rubrik: [DFRI-listan] Ang.: [DFRI-listan] GDRP /dataskyddsförordningen

Vänta lite nu. Sverige är ju med i rådet, eller hur?

Vilket departement är det som håller på?

Med ACTA var det tjänsteman Stefan Johansson och justitiedepartementet som höll i trådarna.

Vem är ansvarig minister för GDPR?

AK Hatt? Och vem mer? Vår ungdomsvän från telekompaketet?

Namn, nummer rank???

//Erik