[DFRI-listan] Dataskyddsdirektivet

Hej!

Ifall någon är intresserad (några av) av de senaste skrivningarna kring
dataskyddsdirektivet:

Jag har begärt ut inkomna handlingar från regeringskansliet. Har lagt upp
det jag fick ut här:

http://farad.se/dokument/dataskydd_st10227.sv13.pdf
http://farad.se/dokument/datskydd_st10227-ADD01.en13.pdf

Det var det senaste de fått in, och är skrivelser från ordförandeskapet till
rådet. Det är utskickat före det möte som var för typ 10 dagar sedan.
Det är formellt justitiedepartementet som håller i detta, minns inte om ni
kom fram till det i tidigare inlägg eller ej.

Tyvärr har jag inte lusläst tidigare versioner, så jag kan inte uttala mig
om förändringarna. Men det är ju ett antal punkter som väcker undran ...

Sus Andersson
sus.andersson@xxxxxxxx
+46-70-953 01 66