[DFRI-listan] Re: "EU-dokument kan bli hemliga med ny lag"

Okej, det verkar som om Sverige måste anpassas till TTIP-förhandlingarna:
Sekretess i det internationella samarbetet
http://www.regeringen.se/sb/d/108/a/223755
Ser mörkt ut. Andra rundan börjar idag:
EU, US return to major trade negotiations
http://www.euractiv.com/trade/eu-us-return-major-trade-negotia-news-531601
Jag önskar mig en ny demokrati i julklapp.

//Erik