From: Charlie [charlie@xxxxxxxxxxxx]
Sent: Wednesday 12 February 2014 14:40
To: listan@xxxxxxxxxxxxx
Subject: Re: [DFRI-listan] FW: Reminder: Ethics in the Digital World, Feb 18

Roligt (vem än Per Strömbäck nu må vara)!

Tycker dock det är lite synd hur DFRI-listan mestadels är semi-spammande
utav diverse motioner och annat mumbo-jumbo som får mig (oss?) som
vanlig dödlig känna mig som att jag tillhörde begåvningsreserven, kanske
vore på sin plats med lite fördummade summeringar för listan?

Jag kan väl inte vara alldeles ensam om att tycka/känna att mycket utav
det som postas här antingen går en över huvudet eller är totalt
ointressant såvida man inte kan/vill/orkar läsa skrivelser direkt ifrån
Bryssel. Politik i all ära, men..

Fördelen är att man får löpande informationen kring vad DFRI planerar.
Det kanske är jag som fått det hela om bakfoten, upplys mig gärna. Jag
tar gärna information kring DFRI's arbete och planerade aktiviteter men
det andra lämnar jag gärna.