[DFRI-listan] Re: [DFRI-listan] SV: [DFRI-listan] Ny lag i UK förbjuder stark kryptering

Konstig fråga.

Jag tror inte riktigt stora infrastrukturleverantörer (eller vad man ska
kalla dom) har nåt som helst intresse annat än att följa lagen.

Far du efter en (akut aktuell?) parallell till att vissa företag väljer
att inte datalagra?

//Erik