[DFRI-listan] 33c3, Hamburg

Hej listan!

Vi är ett gäng DFRI-medlemmar som varje år åker ner till Hamburg i mellandagarna för att delta på Chaos Computer Club Congress, 33c3. I år har de ett biljettsystem som bygger på vouchers för att i första försäljningsomgången kunna köpa biljetter. DFRI har ett antal sådana vouchers.

Den som köper en biljett ska dessutom kunna få tillbaka en ny voucher, så länge det finns kvar biljetter i första omgången.

Jag har 9 sådana vouchers kvar att dela ut. Först till kvarn!

Och, om ni köper biljett och får en voucher över som ni inte kan göra er av med, skicka tillbaks den till mig så kan jag administrera en restlista för er som inte kan få tag på en voucher.

Mer om biljettsystemet här:
https://events.ccc.de/2016/09/13/33c3-ticket-sales/

För er som inte riktigt vet vad en Congress är, kan följande sidor kanske ge några ledtrådar:
Wikipedia: https://en.wikipedia.org/wiki/Chaos_Communication_Congress
Förra årets Congress-wiki: https://events.ccc.de/congress/2015/wiki/Static:Main_Page

Vi ses i Hamburg!