[DFRI-listan] Påminnelse och program! Komsi! Välkomna på Cryptoparty STHLM 4 oktober #tekniskamuseet

Hej!

Nu närmar det sig, här kan ni kika på programmet.

Pontus hälsar också att en kör signering i frågehörnan.

Det kommer bli en kul kväll och jag hoppas att se så många av er som möjligt! Själv har jag lovat att ställa upp i workshop “ansiksmålning mot kameraövervakning” bara en sådan sak :)

Vi kommer också ha fina priser i vårt CryptoQuiz!!

Programmet kan ni kika på här - https://www.tekniskamuseet.se/pa-gang/cryptoparty/

Kärlek, respekt och krypohälsningar

//Linda