Från: malin@xxxxxxxxxxxxx
Datum: 2020-09-07 11:11 (GMT+01:00)
Till: Mattias Axell <mattias@xxxxxxx>
Kopia: listan@xxxxxxxxxxxxx
Ämne: Re: [DFRI-listan] Domstolsverket blockar Tor

Tyvärr är offentlighetsprincipen fortfarande väldigt analog. Jag har
skrivit om detta flera gånger i Journalisten.
Men intressant att få det prövat förstås.
Behöver du bolla något kring vad det står i TF och YGL finns jag här
förstås.

Här några länkar:
https://www.journalisten.se/kronika/schhhh-sa-ska-lexbase-smygtystas
https://www.journalisten.se/kronika/absurd-eu-krock-hotar-offentlighetsprincipen