[eleg-projekt] Vi har bildat en styrgrupp för eleg-projektet

Hej!

Vi är fyra personer som tagit oss för att bilda en styrgrupp för eleg-projektet: Mikael Odhage, Cynthia Revström, Gustav Eek och Elias Rudberg (jag).

Tanken vi har är att styrgruppen kan koordinera saker inom eleg-projektet, sammanställa information från epost-listan och så. En sak vi planerar att göra är att skriva ner förslag på konkreta projekt-mål baserat på diskussionerna som varit på listan. En annan sak vi siktar på att göra är att skapa en "att-göra-lista" för projektet, även det baserat på vår tolkning av vad som tidigare skrivits på listan.

Vi tar gärna emot input när det gäller de här tankarna och såklart idén om att det kan finnas en styrgrupp.
Tillsvidare är jag kontaktperson för styrgruppen.

Vänliga hälsningar
Elias Rudberg

---
Listan för diskussion om fri och öppen e-legitimation är öppen för alla.
Arkiv: https://lists.dfri.se/eleg-projekt/