Re: [DFRI-listan] Forum?

Personligen, har jag ett inbyggt motstånd till forum.

Däremot så borde vårat mailinglist-arkiv bli klart så snart som
möjligt (det har varit andra saker som gjort att tiden prioriterats
bort). Och i.o.m, det så borde det vara enklare att hålla reda på
trådar.

Det är iaf vad jag tycker.

(I övrigt kan jag tipsa om att det händer en del över IRC likaså,
parallellt med mailinglistan i #dfri_se på Freenode)

/Alexander Rydekull

2012/4/2 Hanna Larsson <hanna@xxxxxxxxx>:

--
/Alexander Rydekull