Re: [DFRI-listan] Filter i FB-chat

Hej!

En tråd på libtech [1] säger att

- en artikel i Guardian om tvshack.net rapporterar att "dela-knappen" i
  FB inte låter dig dela länken till artikeln för att den innehåller
  "tvshack.net" [2]

- [3] förut inte gick att få igenom i chatten men nu har börjat göra det igen

- "links to The Pirate Bay" inte gick att "prata om" ("talk about")

[1] liberationtech@xxxxxxxxxxxxxxxxxx
[2] http://jameslosey.com/post/21345118902/when-spam-filters-go-to-far
[3] http://agorism.info/_media/a-lodging-of-wayfaring-men.pdf

--