[DFRI-listan] Seminarium om digitala fri och rättigheter

Hej DFRI!

Jag kom precis hem från Almedalen där jag representerat Piratpartiet
och deltagit i ett antal seminarium. I Almedalen fick jag kontakt med
Wikileaks juridiska ombud Jen Robinson och talesman Kristin Hrafnsson,
som jag bjöd in till ett seminarie i vinter på agendan "Digitala Fri
och Rättigheter på Internet". Det jag skule vilja ha är
sammarbetspartners för att realisera det här seminariet, delta i
panelen och undrar om DRFI skulle kunna tänka sig gå in som
delfinansiär. Än så länge är agendan inte satt, så det finns gott om
tid att påverka den.

Det vore väldigt kul att ha med DFRI på det här.

/Erik Lönroth - styrelseledamot Piratpartiet i Stockholm