Re: [DFRI-listan] Känd från SvD

Tror vi har Sovjetunionen och Östtyskland et al. att tacka för den tid Folkpartiet var emot buggning (någon som minns?).

Nu behöver inte svenska politiker söka verka bättre än Kommunistländerna, utan kan inskränka våra friheter och och kränka vår integritet utan att riskera jämföras med Honecker och Brezjnev.

Vänligen, Ylan