Re: [DFRI-listan] Möte om TTIP/TAFTA i Bryssel

On 04/30/2013 01:57 PM, Erik Josefsson wrote:
[snip]
>   * must be representatives of civil society organisations *registered
>     in the database of DG Trade
>     <http://trade.ec.europa.eu/civilsoc/search.cfm?action=form>*, or of
>     their affiliated organisation(s) in developing countries;
[snip]

Hm, först fick jag stänga av Tor för att se sidan. Men det är väl känt
sedan tidigare har jag förstått det som.

För det andra kanske det vore en ide för DFRI att hamna i denna databas?
Vet inte om det är bra eller dåligt, men ska man få del av det i mailet
omnämnda resebidraget måste man tydligen vara registrerad där.

Jag sökte på svenska organisationer och fick endast upp LRF. Det
uppfyllde väl cirka 100% av alla mina fördomar om EU.

Mvh,
--
Stefan Petersen
Ciellt AB