Re: [DFRI-listan] Fwd: Perl, regexps and dreamscraping (DebianParl)

För en programmerare ter det sig enormt förbluffande att det inte finns
bra verktyg för er som arbetar med stora, nästan identiska textmassor,
där en stor del av grejen är att förstå skillnaderna mellan versioner.

Om ert jobb med att läsa och producera förändringsförslag ("amendments")
ens liknar lite grann det som jag har fått för mig så kommer det här som
ni har tagit fram nu att revolutionera ert arbete.

Martin Millnert <martin@xxxxxxxxxxx> wrote
Wed, 8 May 2013 22:33:19 +0200: