[DFRI-listan] Fwd: Sacharovpriset till Snowden?

Hej, Stefan Svallfors svarade såhär igår:

"Jag tycker det är en utmärkt idé. Säg till om ni vill använda delar av min nominering till fredspriset, eller delar av mitt brev till kommissionär Malmström om asyl för Snowden, så skickar jag word-filerna med dessa texter. Säg också till om jag kan hjälpa till med något annat, t ex att sprida informationen att ni nominerat Snowden. "

Nu har jag även fått word-filerna, och i samband med det skriver han:

"Hör av er när ni satt ihop en nominering så kan jag titta på den. Har ni kollat så att ni verkligen är berättigade att nominera? Det är lite oklart vad som egentligen menas med "politisk sammanslutning"."

Det kan man fråga sig. Är vi en politisk sammanslutning?

Hälsningar
Hanna