----- Reply message -----
Från: "Emil Tullstedt" <sakjur@xxxxxxxxx>
Till: "Hanna Larsson" <dfri@xxxxxxxxxxxxxxxx>
Kopia: "listan@xxxxxxxxxxxxx" <listan@xxxxxxxxxxxxx>, "Erik Josefsson" <erik.hjalmar.josefsson@xxxxxxxxx>
Rubrik: [DFRI-listan] Fwd: Sacharovpriset till Snowden?
Datum: mån, jul 22, 2013 13:40

2013/7/22 Hanna Larsson <dfri@xxxxxxxxxxxxxxxx>

"Hör av er när ni satt ihop en nominering så kan jag titta på den. Har ni kollat så att ni verkligen är berättigade att nominera? Det är lite oklart vad som egentligen menas med "politisk sammanslutning"."

Det kan man fråga sig. Är vi en politisk sammanslutning?

Är det inte så att vi ska försöka övertyga MEPs att nominera? Jag har förstått det så. Tänker jag konstigt nu?

--
Emil Tullstedt