[DFRI-listan] Inbjudan till fest 10:e augusti

Hejsan DFRI!

Vem festar ni med i helgen?

Jag vill bjuda er samtliga på den här listan som mina personliga gäster på fest!

Festens site ligger här: http://tpb10.com

Vi som har arrangerat den här festen, har lyckats skapa ett fullspäckat schema med artister, musik, events, uppträdanden, mat, dricka, data och en uppsjö med annat!

Det handlar såklart om firandet av The Pirate Bays 10:årsjubileum!

Maila mig ditt namn så kommer jag sätta upp dig på min gästlista tillsammans med 1 person!

Här kommer lite länkar:

http://www.youtube.com/watch?v=CO35ZJLILWE
https://www.youtube.com/watch?v=ZmGYbObP8mM
http://www.youtube.com/watch?v=VptypKEI0cw
http://www.youtube.com/watch?v=t4FFhb4TBcI
http://www.youtube.com/watch?v=tnubUJBhKVY
http://www.youtube.com/watch?v=I7znCHMkW94
http://www.youtube.com/watch?v=uiySwMoMqk8
http://www.youtube.com/watch?v=MKkP_YvxSLo
https://www.youtube.com/watch?v=jKUmXJVTeUA
http://www.youtube.com/watch?v=82vxWefvd9M
http://www.youtube.com/watch?v=cQf0nQgAelA
http://youtu.be/f9Pn_QXTeZU
http://youtu.be/3AEc0irQyiE
http://youtu.be/GLGIEgAqypA
http://www.youtube.com/watch?v=pIxyM9y_8Ww
http://www.youtube.com/watch?v=sN89NCBQ-tU
http://www.youtube.com/watch?v=cjrX2nurJok
http://vimeo.com/34675675

Kom och festa med oss!

P.S. Vi kan behöva lite hjälp med att hålla igång lite nätverk på plats och söker de som vill hjälpa oss med det. Kontakta mig direkt om ni kan hjälpa oss med det.