Re: [DFRI-listan] Hemsidan

Mmm, om vi ska ha nyheter som "den stora grejen" på förstasidan måste vi ha kontroll över flödet och se till att det kommer åtminstone en bra nyhet i veckan. Annars ser det bara inaktuellt ut.

Däremot tycker jag att vi ska lägga in riktigt stora nyheter på förstasidan, som PTS-knappen och liknande. Men det kan man fixa i html när det behövs. Bara vi bestämmer hur det ska se ut när vi gör det.

Att få in twitterflödet i en sidospalt vore grymmers.

Hanna