[DFRI-listan] Jag vill göra mer!

Jag har fortfarande inte fyllt min kvot av nätaktivism. Jag vill göra mer.

1. På kvällens kryptoparty fick jag höra talas om att föreningen tidigare
delat ut några tor-relä-konfigurerade-hallonpajer. Jag låter gärna en sådan
få en fristad hos mig. Vem vet något mer om detta?

2. Jag har tidigare sagt mig vara villig att arbeta under internetdagarna.
Det gäller fortfarande. Någon måste dock tala om vad jag ska hjälpa till
med.

3. Västerås here I come :-)

Peter.