Re: [DFRI-listan] Stöduttalande till facklig aktion mot övervakning

Hej!

Jag vet inte vad ni andra säger men det här är en sak som jag iaf personligen tycker är jättebra om vi stödjer. Har läst om många som upplever sig extremt stressade över att bli klockade och övervakade i varje steg de tar. Dessutom kan det också leda till försämrad service tänker jag eftersom en kanske väljer bort att ta en liten kaffepaus och pratstund med någon som verkligen behöver det eller att ge lite extra värme och kärlek pga stressa med tiden.

Vet inte om den biten också bör läggas till lite kort, men från mitt håll - Kärlek & JA!

//Linda

||COPYLINDA||
Linda Sandberg
Studio: Heleneborgsg 14, Stockholm