Re: [DFRI-listan] Bristande integritet i sjukvården

On 06/18/2015 08:25 AM, Erik Josefsson wrote:
> Klickar hellre på PTS-knappen :-)
>
> (har jag senaste versionen??? (se nedan))

> Det konstiga är ju att det är jag som betalar för surfen som DN
> sen säljer min uppmärksamhet till sina reklamkunder med.
>
> Dom som köper reklamplats hos DN som borde vare intresserade av att
> jag kan nås av deras reklam (alltså när/om jag "uppnått det
> maximala antalet fria artiklar per vecka" eller inte).
>
> Eller är det så att det är DNs reklamkunder som bestämmer att det
> bara är dom tråkiga artiklarna om krig och elände som jag inte får
> läsa för många av? Som den här till exempel:

> [...]

Fast det här är ju någonting som man helst kan ta och diskutera i en
annan/fristående e-posttråd som inte har ämnet "Bristande integritet i
sjukvården". Det blir lättare att diskutera det ursprungliga ämnet om
man inte halkar in på något helt annat samtalsämne.

Med vänliga hälsningar,
Erik