Re: [DFRI-listan] Kallelse Styrelsemöte

Hej Mattias!

Dagens möte har en agenda som tyvärr inte rymmer det -- vi har 90
detaljplanerade minuter att tillgå. Vi är osäkra på om vi hinner i mål
redan som det är.

Det kan givetvis diskuteras efter styrelsemötet av dom som har tid att
stanna en stund.

Mattias | Open Knowledge Sverige <mattias@xxxxxxx> wrote
Sat, 29 Aug 2015 14:49:13 +0200: