SV: [DFRI-listan] Ny lag i UK förbjuder stark kryptering

Nej, det var därför jag frågade, jag har inte hunnit läsa lagförslaget och förstod inte vad det var som man vill kunna göra. Men idag säger ju bland annat Apple att man inte KAN lämna ut informationen även om man skulle kunna. Så tror du att de kommer att vara beredda att efterleva lagen?

/amel