[DFRI-listan] Funktionär på Internetdagarna?

Hej!

Den 21 och 22 november är DFRI med och arrangerar två spår på Internetdagarna som handlar om integritet.

Det finns plats för några funktionärer från de arrangerande föreningarna och därför undrar jag om det finns någon medlem i DFRI som har lust att vara med under någon av eller båda dagarna?
Det handlar framför allt om att finnas till hands och kunna svara på frågor om DFRi och få deltagarna att känna sig hemma.

Ni behöver inte kunna svara på alla frågor och vi kommer att vara flera som brinner för integritetsfrågor som är med under dagarna.

Läs gärna mer om Engaging Privacy-dagarna här och kontakta mig om ni tycker det verkar vara intressant!

https://www.dfri.se/internetdagarna-2016-engaging-privacy/

Med vänliga hälsningar,
Malin Crona

070-748 99 39