[DFRI-listan] Vouchers till 36c3

Hej alla!

Jag vet att intresset är stort för vouchers till 36c3, den stora
CCC-kongressen i Leipzig som hålls under mellandagarna. Jag har nu fått
ett antal vouchers, och vill nu ha intresseanmälningar så att jag kan
dela ut dessa i någon form av ordning. Kan de som vet med sig att de ska
till 36c3 maila mig, så ska jag se till att dessa delas ut. I år har jag
inte fått några replikerande vouchers, men om intresset är stort kan jag
fråga om jag kan få några extra vanliga vouchers.

En voucher är inte en biljett, utan ett sätt att köpa en biljett redan
nu, utan att behöva köa när biljetterna släpps helt fria. Läs mer om
systemet här:
https://events.ccc.de/2019/10/19/36c3-tickets-presale/

/ Patrik