Re: [DFRI-listan] Samtal om integritet (privacy)

Kul! Jag är game, hoppas vi blir en handfull.

Johan

12 nov. 2020 19:41 av mattias@xxxxxxx:
Hej Johan!

Det låter spännande och klart värt att organisera samtal kring olika frågeställningar. Jag tänker att det kan vara kul att koppla på virtuell projektverkstad/hackerspace för de som vill engagera sig i något relaterat projekt.

Jag föreslår att köra efter DFRI:s styrelsemöte som håller på mellan 17:30-19:00 nu på tisdag 17/11.

Jag föreslår också att vi kan mötas med virtuella avatarer i Mozilla Hubs⁰ mellan 19:00-20:30 och samtala vid ett eller flera virtuella samtalsbord (kräver uppdaterade webbläsare och mikrofon).¹ Eller om det inte funkar - en Jitsi Meet som backup.²

Du som är intresserad och kan får gärna e-posta mig utan cc till listan för att få inbjudan till ett Mozilla Hubs-rum och en backup-länk till Jitsi Meet och vara med och samtala eller göra - eller både och. :)

Mvh,
Mattias
Styrelseledamot
DFRI