Re: [eleg-projekt] Sidospår

Jag tror jag fattar och försöker hitta brister i din ide men kan inte hitta någon allvarlig. Möjligen detta:
- Organisationer är möjligen inte intresserade av detta för att de vill ha dina data.
 - Det krävs en allmänt accepterad standard med tillräcklig säkerhet eller snarare tillit. - Når du står som ägare av din portal kan den ju ändras av dig. Här fattar jag nog inte riktigt.
--
 Skickad med Tutanota, den säkra reklamfria e-posttjänsten.

28 okt. 2021 21:15 av mikael.odhage@xxxxxxxxxxx: