Re: [eleg-projekt] Praktikaliteter

Tack Mikael, bra idé! För att börja med något enkelt har jag nu lagt upp en sida med länkar, här:

https://www.dfri.se/projekt/e-legitimation/lankar/

Började med att lägga in några länkar som kommit upp i mejl på den här listan senaste tiden.

Skicka gärna fler relevanta länkar så kan jag lägga till dem på den sidan. Helst med en liten lagom beskrivning så är det lätt för mig att bara klistra in.

/ Elias

On 2021-12-15 20:39, Mikael Odhage wrote:
Hej e-leg-listan!

Jag tänker att det börjar bli dags att forma till oss lite bättre. Vi
behöver nån plats för projektarbetet (typ en kan-ban-tavla som man kan
ha i till exempel nextcloud). Vi behöver samla dokument och länkar.
Länkar kanske vi kan ha på vår projektsida hos dfri. Men en lösning där
var och en i projektledningen kan lägga in både länkar och dokument vore
bra. Annars blir det bara en diskussionsklubb.

Listan för diskussion om fri och öppen e-legitimation är öppen för alla.
Arkiv: https://lists.dfri.se/eleg-projekt/