Re: [DFRI-listan] Demonstration mot datalagringsdirektivet idag

Linus Nordberg <linus@xxxxxxxxxxx> wrote:
Johan Lundberg <lundberg.johan@xxxxxxxxx> wrote
Mon, 19 Mar 2012 10:17:53 +0100:

| Hur var det? Var det mycket folk?

Inte väldigt. Och Anna Trobergs röst får mig att vilja krypa ihop i
fosterställning.

Hmm, det där gick ju inte fram så bra. Låt mig förtydliga.

Anna Trobergs röst är ganska gäll och PA:t på plattan var inte så snällt mot hennes audioprofil, om man säger så. Men det vara nog inte bara PA:t -- Maria Ferm som gick på efter Troberg lät som en poet, som någon bredvid mig sade.

Båda sade bra grejer tycker jag. Det gjorde också Jens Holm som kom efter. Sen var jag tvungen att gå och missade Centerns ungdomsförbunds ordf (?). Hur var hon, ni som var kvar?

När jag kom tillbaka efter någon timme anlände en liten skara ungpirater (antar jag) i ett tåg. Med trummor och allt.

Imorgon kl. nio debatteras och klubbas DLD i riksdagen. Jag kan tyvärr inte gå.