Re: [DFRI-listan] Re: [DFRI-listan] Re: [DFRI-listan] behövs logga?

Uppdaterat med en nästan helt stängd kvadrat runt D:et, så nu är loggan
betydligt mer depressiv än den glada Hatt-loggan :-)

Jag har inte alls kommit på det själv. Den korta stund som MFRI fanns
("Föreningen för Medborgerliga Fri- och Rättigheter på Internet") så var
loggan en stor svart cirkel med "FRI" i vitt inuti, så jag pillade lite
med den idén bara.

Nån som har koll på vad EDRi ville ha mer än stadgar för att behandla
DFRIs medlemsansökan nu på lördag?

//Erik

--
<http://www.greens-efa.eu/36-details/josefsson-erik-138.html>