Re: [DFRI-listan] Forum?

Patrik Wallstrom <pawal@xxxxxxxxx> wrote
Mon, 2 Apr 2012 21:13:40 +0200:

| Jag är med på en del listor där merparten av alla inlägg kommer från forum. Tror de hanteras av vBulletin. Så om man kan få till något sådant vore det ju fint. Någon som kört det förut? Ska vi fråga på medlemslistan vad de vill ha kanske?

Den här listan (listan@) är väl vår medlemslista för diskussioner
egentligen. Den andra (medlem@) är lågvolym och till för att annonsera
saker.

Vi tvångsanslöt alla dåvarande medlemmar till listan@ när den sattes
upp. De som tillkommit efter hoppas jag har hittat hit.

| De tekniska medlemmarna är väldigt vana vid att diskutera på mailinglistor, men andra kanske inte är.

Jag har anmält listan@ till gmane.org. Det finns några olika
presentationsformat. Kan någon som gillar forum ta en titt på godtycklig
grupp där och se om det duger för oss?