Re: [DFRI-listan] Power of Adhocracy 2

Linus Nordberg <linus@xxxxxxxxxxx> wrote
Thu, 12 Apr 2012 23:16:16 +0200:

| Patrik Wallström <pawal@xxxxxxxxx> wrote
| Thu, 12 Apr 2012 13:31:43 +0200:

| |
| |

| Kan vi inte i namn av "the power of adhocracy" säga att det är en
| un-conference med ett ad-hoc-program?
|
| Jag pratade lite med Anders Sundman tidigare ikväll. Han skulle
| uppdatera http://powerofadhocracy.org/ så att vi kan peka på den för
| folk som kan tänka sig att låna ut lokal. Förslag dom dykt upp är KTH
| och SU (Sthlms Universitet) men de lokalerna är antagligen tråkigare än
| .SE:s fina lokaler. Ingen från .SE som gillar att hänga på jobbet en
| fredagkväll alltså?

http://powerofadhocracy.org/ är uppdaterad men vi har inte ännu någon
lokal.

Jag fick tips om att KTH har fina lokaler men har inte kunnat ta mig dit
och titta på dom ännu. Hoppas att kunna ta mig dit imorgon onsdag. Det
fanns lokaler från 250:-/timme upp till 650:-/timme om jag minns
rätt. Rum med projektor verkar vara dyrare så vi kanske kan fixa fram en
själva?

Andra möjligheter som dykt upp under helgen?