Re: [DFRI-listan] Seminarium om digitala fri och rättigheter

... och som svar på datum etc. så är det inte klart ännu. Det kommer
hänga en del på deltagarna, som ni förstår har ett svårt schema med
tanke på omständigheterna... Vi sa november som mål-månad, men det är
väldigt flexibelt.

Lokalfrågan är det som är dyrast och svårast om man vill ha en bra
lokal och det är det jag scoutar mest just nu.

/Erik