Re: [DFRI-listan] Seminarium om digitala fri och rättigheter

Det här låter lovande!

Har du någon kontakt med .SE eller kanske vet hur man går man till väga?

Om lokalen kan ordna sig så är hälften avklarat. Jag ska titta mer på
siten och se om det finns möjlighet att resa lite pengar för biljetter
och boende för de som kommer. Är det något som ni som kan det här
bättre än mig känner till något om annars?

/Erik Lönroth