Re: [DFRI-listan] DFRI söker kontakt med Tor-operatörer

Hej Jimmy!

Kör du ett exit-relä? Abuse-frågan är en av de saker vi tänkte titta på
först för att se om vi kunde få en bild av hur det ser ut för Sverige.

Om inte, har du haft några tekniska problem som du tror att vi kan
hjälpa folk i allmänhet med?

Tack,
Linus

Jimmy Hedman <jimmy.hedman@xxxxxxxxx> wrote