Re: [DFRI-listan] DFRI söker kontakt med Tor-operatörer

Jag har valt att inte köra något exit-relä då den går på min hemma-IP,
och när jag surfat via Tor har jag noterat att vissa sidor verkar
svartlista exitroutrar. Jag ser dock inga problem att köra en
exit-router för krypterad trafik på någon server som inte är beroende
av att kunna surfa fritt.
När Tor får IPv6-stöd kan jag tänka mig att köra en exit-router på en
egen adress.

Att installera och konfigurera routern tycker jag var väldigt enkelt
och rättframt.

Mvh Jimmy