[DFRI-listan] make a difference :-)

Title: make a difference :-)

Hej!

Jag underar om det kanske finns folk på listan med ett tetris-förflutet, eller med nåt liknande lätt drag åt att gilla att pilla med små monotona detaljer?

Jag gjorde en diff mellan läckan och det liggande förslaget ("draft") på collective-rights-management-direktivet som blev ganska bra: http://euwiki.org/CRM

Nu tänkte jag ge mig på en diff mellan läckan  och det liggade förslaget Data Protection Regulation: http://euwiki.org/DPR

Kroknade lite igårkväll eftersom det var lite större textmassa så det är därför jag vänder mig till ev. likasinnade.

Om det finns nåt automagiskt program som gör diffar skulle jag bli jätteglad. Om inte har jag förslag på hur man ksulle kunna använda det Pippi Longstrings hittar för att bygga en begriplig diff per interessant sektion av texten.

Btw, det går nog att rensa upp och göra snygg wikikod med det här skriptet: http://euwiki.org/RoP

Mera perl to the people.

//Erik

Erik Josefsson