Re: [DFRI-listan] Nina Paley blockad i Tyskland?

Jag fick ett screenshot från tyskland. Har tweetat.

https://twitter.com/erikjosefsson/status/285788660341800960

Får se om det tar skruv.

//Erik

On 12/30/12 17:12, Kristian Lundkvist wrote:

2012/12/30 Stefan Petersen <spe@xxxxxxxxx>
Hejsan!

Vad gäller mobila enheter (Android) har jag tidigare haft känslan av att
det är många youtubeklipp som inte fungerar. Kanske en teknisk
begränsning snarare än en politisk?

Det verkar vara någon pseudo-teknisk begränsning, brukar stå att uppladdaren inte gjort det tillgängligt i ditt land snarare än "<företag> har begränsat tillgången på detta klipp".

Å andra sidan kan man ibland (länge sen jag testade) få känslan av att
det varierar beroende på om man är inloggad eller inte.

Å tredje sidan funkade det inte på mobilen eftersom jag befinner mig i
Tyskland, medan i browsern funkade det för jag är i Ryssland (tack vare
Tor).

Mvh,
/Stefan Petersen

//Kristian