Re: [DFRI-listan] SV: [DFRI-listan] slut på smsköp med mobilen :(

Samtidigt i GBG: <Västtrafik> Vi ber om ursäkt för att ni, kära turist,
gjorde misstaget att komma hit. Studera nu följande flödesschema i
A3-format för hur ni manövrerar biljettmaskinen.  Vi är på förhand
tacksamma för era svenskakunskaper.