[DFRI-listan] SV: [DFRI-listan] slut på smsköp med mobilen :(

Lite off topic kanske, men jag hade en besökare idag som blev grymt försenad till vårt möte. Han bor på Gärdet och hade inte räknat med färjan och många hundra mer eller mindre förfriskade finnar som skulle ha biljetter på ett eller annat sätt... :-) Vi är inte så smidiga.

/amel