Re: [DFRI-listan] Flash-proxy

On 06/27/2013 07:03 AM, Linus Nordberg wrote:
> Hej listan!
[snip]
> Här är ett utkast till svensk text som förklarar vad det går ut
> på. Förbättringsförslag?

Hejsan!

Några saker som jag undrar, som man kanske ska lägga till en blurb om:
1) hur mycket trafik reläas genom din browser, såsom "mycket"/"lite"?
2) hur hårt lastar det din browser, såsom "mycket"/"lite"?
3) NAT blev jag inte klok på igår, funkar/funkar inte?
4) Säkerhetsaspekten. Kan nån hacka min data om jag helt plötsligt
släpper in "vem som helst" i min browser? Fast är det inget problem
kanske man inte ska ta upp det?

Mvh,
--
Stefan Petersen